+989124942856
تهران

لیفت لب با پلکسر

لیفت لب با پلکسر

زیبایی هر یک از اعضای صورت می‌تواند چهره شما را تحت تاثیر قرار داده و باعث شود تا جوان و زیباتر به نظر برسید. لب نیز  یکی از مهم ترین اعضای صورت که نقش زیادی در زیبایی صورت دارد.

جراحی لیفت لب یکی از روش های رایج برای بهبود ظاهر لب بود، اما امروزه تکنیک هایی مانند پلکسر عرضه شده است که جایگزینی مناسب و کم‌خطر به عمل جراحی لیفت لب محسوب می‌شود.

پلکسر یک تکنولوژی پیشرفته است که برای نوسازی و تقویت بافتهای آسیب دیده و رفع علائم پیری استفاده می‌شود. با استفاده از امواج الکترومغناطیسی حرارت را در عمق های پوست ایجاد می‌کند. این امواج قدرتمند برای تحریک تولید کلاژن و الاستین، بهبود ساختار لیفت لب و جلوگیری از ترک خوردگی و پیری زودرس پوست استفاده می شود .

تکنیک پلکسر برای لیفت لب دارای چندین مزیت است. اول از همه، این روش غیرجراحی است؛ به این معنی که نیازی به برش و جراحی ندارد، بنابراین خطرات و عوارض جراحی کمتری دارد. علاوه بر این، این روش غیرتهاجمی نیست و بعد از جلسات پلکسر، بیماران معمولاً می‌توانند به فعالیت های روزمرگی خود بازگردند.

تکنیک پلکسر برای لیفت لب می‌تواند به موارد زیر کمک کند:

  1. لیفت و تنظیم لب ها:  تکنیک پلکسر می‌تواند لب ها را لیفت و تنظیم کند، جلوگیری از شل شدن و چروکیدگی لب ها را فراهم کند و به شکل و فرم دهی لب کمک کند.
  2. بهبود ساختار لب: با ایجاد تغییرات ساختاری در بافت های لب، پلکسر می‌تواند ساختار لب را بهبود داده و آنها را قوی‌تر  کند.
  3. کاهش خطوط و چین و چروک لب: تولید کلاژن و الاستین باعث اصلاح خطوط و چین های موجود در لب می‌شود و بازسازی بافت های لب را تسهیل می‌کند.
  4. ترمیم  لب های آسیب دیده: پلکسر می‌تواند بهبود و تقویت بافت های لب آسیب دیده را تسریع کند و می تواند به لب ها پس از آسیب ها و جراحی ها کمک کن.

انواع لیفت لب چگونه انجام می شوند؟

امروزه استفاده از انواع لیفت لب در میان مردان و زنان برای تغییر ظاهر بسیار رواج یافته است. افراد مسن بیشترین متقاضیان این نوع از تکنیک زیبایی هستند، زیرا با افزایش سن لب ها نازک تر شده و فرم خود را از دست می دهند. انواع لیفت لب با روش های تهاجمی و غیر تهاجمی قابل اجرا هستند. در واقع این پزشک است که تصمیم می‌گیرد، هر بیمار به چه روشی نیاز دارد و چه روشی و تکنیکی می تواند به بهترین شکل ممکن نواقص را رفع کرده و نتایج مطلوب را حاصل نماید.

سانترال لب چیست؟

سانترال لب یکی از روش هایی است که می توان لب را برجسته نشان داد. این برجستگی در قست مرکزی لب بالا است و تغییری در کناره ی لب ها احساس نمی کنید. همچنین به کم شدن فاصله ی بین بینی و لب کمک می کند، که به زیبایی صورت شما می افزاید و لب شما فرم کلی خود را از دست نمی دهد. این روش هم در میان جوانان که لب های باریکی دارند و هم در میانسالان که مرور زمان باعث باریک شدن لب آن ها شده است، پرطرفدار است.

سانترال لب با پلاسماجت

با انجام این تکنیک  پوست شما محکم می شود که یکی ازمهم ترین مزیت های آن به شمار می رود. با پلاسماجت دیگر درد بعد از انجام عمل را نخواهید داشت و نگران به جای ماندن رد بخیه بر روی صورت خود نباشید. همچنین، کبودی بعد از عمل جراحی را ندارید.

بسیاری از بیماران در همان جلسه اول تغییر را بر روی لب خود احساس می کنند. اینکه هر بیمار مدت و دوره درمان خود را طی چند جلسه و یا چند ماه بگذراند بستگی به جنس پوست شما دارد و همچنین سن نیز در روند بهبود و روند کار موثر است. در طول درمان و دوره ی نقاهت پوست به صورت طبیعی شروع به تولید کلاژن بیشتری می کند.

بعد از درمان چه نکاتی را باید رعایت بکنیم؟

اصولا بعد از بهبود شما مقداری تورم را مشاهده می کنید تا بدن روند طبیعی خود را طی کند و بسیار طبیعی است که با مصرف داروی ضدالتهاب به رفع تورم شما کمک می کند. بعد از عمل نباید قسمت انجام شده را با دست بکنید و یا بخارانید و از گرم کردن این نواحی خودداری کنید. روند درمان ۲ تا۴ هفته ادامه می یابد.

از کرم های ضدافتاب تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

از داروهای تجویز شده دکتر به موقع استفاده بکنید.

به مدت یک هفته از مصرف قلیان، سیگار و الکل خودداری نماید.

پلاسما جت برای چه افرادی مناسب نیست؟

برای افرادی که دارای بیماری های خاصی مانند دیابت کنترل نشده، سرطان و بیماری هایی که ایمنی بدن را کاهش داده است؛ مناسب نیست.  همچنین، برای افرادی که دارای بیماری های باکتریایی و یا ویروسی هستند مناسب نیست.

بروزرسانی شده در : اکتبر 4, 2023 11:05 ب.ظ
مهسا امانی
مهسا امانی
آرایشگر

مهسا هستم ، مدرس تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو و بلفاروپلاستی و تمامی لاین های آرایشگری و زیبایی.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

سوالی ندارید؟