+989124942856
تهران

لیفت صورت با نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ چیست؟

چین‌ وچروک‌ها و افتادگی‌های پوستی تمامی افراد ، اعم از زن و مرد را در سنین بزرگ‌سالی درگیر خود می‌کنند. لیفت صورت با نخ، یک تکنیک جدید در زمینه زیبایی و جوانسازی صورت است که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

این روش، با استفاده از نخ‌های لیفت، امکان جمع کردن و بهبود ظاهر پوست و عضلات صورت را فراهم می‌کند. لیفت صورت با نخ دارای دو نتیجه بسیار مهم است: رفع افتادگی و تحریک افزایش تولید کلاژن سازی و اثرات افزایش سن بر روی پوست است.

این تکنیک لیفتینگ با نخ  بسیار کم تهاجم بوده و هیچ گونه عوارضی بر جای نگذاشته و به شکلی موفقیت آمیز در تمام نواحی صورت و گردن قابل استفاده بوده و ظاهری جوانتر به فرد می دهد.

آماده‌اید تا درباره این روش جدید و مبتکرانه بیشتر مطالعه کنید ؟ پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟

روش‌های نوین جوانسازی پوست شاید نتوانند زمان را متوقف کنند ولی می‌توانند به شکل چشمگیری روند پیری پوست را کند و چین و چروک‌های صورت را حتی در سنین بالا، محو کنند.

لیفتینگ صورت با نخ یک روش کم‌ تهاجمی برای جوان‌سازی پوست است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت باشد.

در این روش نواحی خاصی در صورت که احتیاج به لیفتینگ دارند مشخص میشوند و سوراخ های بسیار کوچکی روی پوست ایجاد میشود سپس یک بی حسی موضعی خفیف در محل عمل اعمال می شود، سوزن و نخ مخصوص لیفتینگ را وارد بافت زیرین پوست میکند.

نخ مثل قلاب به بافت پوست گیر میکند و آن را بالا میکشد. پزشک شما می تواند در یک جلسه لیفت صورت را به کمک نخ در قسمت های مختلف صورت هدف قرار دهد .

لیفتینگ صورت با نخ در طی 45 دقیقه قابل انجام است .نتیجه این عمل، پوستی محکم و جوان است که بدون نیاز به بریدگی و بخیه در پوست حاصل شده است و نیازی هم به استراحت بعد از عمل ندارد.

تا همین چند سال پیش تنها راه درمان افتادگی و شل شدگی پوست، جراحی لیفت صورت بود؛ یک جراحی دشوار با خطرات بسیار و دوران نقاهت طولانی و هزینه های بالا؛ برای همین بسیاری از متقاضیان یا علاقه‌ای به رفتن زیر تیغ جراحی نداشته یا از لحاظ شرایط جسمی و روانی، توان انجام این کار را ندارند.

به همین دلیل روش‌های کم تهاجم تر و مدرن تری  برای لیفت صورت ابداع شد که لیفت صورت با نخ یکی از آن ها است.

انواع لیفت با نخ

لیفت با نخ را با استفاده از ۳ نوع نخ انجام می‌دهیم:

نخ‌های جذبی

این نخ‌ها بعد از مدتی جذب بدن می‌شوند و از موادی زیست سازگار ساخته شده‌اند، تشکیل می شوند. یعنی بافت‌های بدن انسان به آن‌ها واکنش نشان نمی‌دهد. لیفت به دلیل تحریک کلاژن‌سازی، تا مدت‌ها بعد از جذب شدن نخ باقی می‌ماند و اثرات آن ماندگار و قابل مشاهده است.

نخ‌های غیرقابل جذب

نخ‌های ساخته شده از طلا یا برخی فیبرهای سنتتیک در این دسته قرار می‌گیرند. این نخ‌ها تا آخر عمر در زیر پوست می‌مانند و بیشتر برای درمان مشکلات جدی و حاد پوست استفاده می‌شوند. مثلاً برای لیفت خیلی قوی گردن از این‌ها استفاده می‌کنیم.

نخ‌های ترکیبی

روش دیگر لیفت صورت استفاده از نخ‌های جذبی و غیرقابل‌جذب به‌ طور همزمان است. در این روش نخ‌های قابل‌جذب بعد از مدتی از بین می‌روند، اما نخ‌های غیرقابل‌ جذب به‌ صورت تکه‌های بسیار ریز و غیرقابل‌ مشاهده در زیر پوست باقی می‌مانند.

کاربردهای لیفت با نخ چیست؟

از بین بردن چین و چروک

کلاژن سازی

کوچک کردن بینی

کشیدن چشم و ابرو

بهبود بافت پوست صورت و بدن

لیفت صورت با نخ چقدرماندگاری دارد؟

نتایج نهایی عمل لیفت صورت با نخ  معمولاً بین 12 تا 18 ماه دوام خواهد داشت اما هیچ‌کدام از روش‌های جوان‌سازی ماندگار نیستند و بعد از مدتی اثر آن‌ها از بین می‌رود. با این حال، بعضی از این روش‌ها مانند جراحی لیفت صورت ماندگاری بیشتری نسبت به لیفت صورت با نخ دارند و روند پیری پوست را بیشتر به تاخیر می‌اندازند.

لیفت صورت با نخ چه مزایایی دارد؟

کاهش چین و چروک پوست

کاهش اثرات پیری

سفت کردن پوست صورت

هیچ برشی بر روی پوست ایجاد نمی شود

نتیجه کار بلافاصله قابل مشاهده است

لیفت صورت با نخ چه عوارضی دارد؟

تورم و کبودی به مقدار کم

حساسیت به نخ

بروز خونریزی

ایجاد عفونت

ایجاد عدم تقارن در صورت

آموزش لیفت صورت با نخ در کلینیک زیبایی مهسا امانی

آیا شما هم از  به دنبال یک مرکز معتبر جهت آموزش  لیفت صورت با نخ و با هزینه مناسب می‌باشید؟ برای آموزش لیفت با نخ در واتساپ به ما پیام دهید.

بروزرسانی شده در : اکتبر 8, 2023 2:59 ب.ظ
مهسا امانی
مهسا امانی
آرایشگر

مهسا هستم ، مدرس تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو و بلفاروپلاستی و تمامی لاین های آرایشگری و زیبایی.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

سوالی ندارید؟