+989124942856
تهران
اموزش تخصصی بوتاکس در ترکیه و استانبول

حتما تا به امروز نام تزریق بوتاکس، فیلر و ژل به گوش شما خورده است. تزریق بوتاکس را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی معرفی کرد البته در نظر داشته باشید که این عمل غیر تهاجمی بوده و به همین علت افراد زیادی آن را انجام می‌دهند. انجام این عمل در میان تعداد کثیری از مردم جامعه به خصوص خانم‌ها بسیار دیده می‌شود. هدف اصلی از تزریق بوتاکس، از بین بردن چین و چروک پوست و جوانسازی صورت می‌باشد.

هر چقدر که سن بالاتر می‌رود، آثار چین و چروک صورت راحت‌تر دیده می‌شود به همین علت افراد دوست دارند همیشه پوستی شاداب و جوان داشته باشند و روند پیری را کندتر کنند درنتیجه به سراغ انجام عمل‌های زیبایی و تزریق بوتاکس می‌روند. اگر به یادگیری تزریق انواع ژل و بوتاکس علاقه دارید می‌توانید در کلاس‌های آموزشی شرکت نمایید. در این کلاس‌ها تمامی مراحل آموزش تزریق بوتاکس به صورت کاملا تخصصی به شما آموزش داده می‌شود و پس از پایان جلسات آموزشی می‌توانید در کلینیک‌های معتبر مشغول به کار شوید.

البته باید توجه داشته باشید که زیر نظر افراد باتجربه و متخصص تمامی مراحل را یاد بگیرید چراکه تزریق بوتاکس کاری کاملا تخصصی بوده و به دانش کافی نیاز دارد. اگر تزریق بوتاکس را به درستی انجام ندهید ممکن است آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به صورت فرد وارد کنید. اگر به دنبال یک مجموعه متخصص در زمینه تزریق بوتاکس هستید ما به شما کلینیک مهسا امانی را پیشنهاد می‌کنیم در این کلینیک افراد متبحر و باتجربه‌ای حضور دارند که می‌توانند تمامی مراحل تزریق بوتاکس، ژل و فیلر را به شما آموزش دهند. در این مقاله درباره آموزش بوتاکس در ترکیه و استانبول با شما عزیزان صبحت خواهیم کرد پس اگر قصد یادگیری این حرفه را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

اموزش تخخصی بوتاکس در ترکیه و استانبول

معرفی دوره یادگیری بوتاکس به صورت تخصصی در ترکیه و استانبول

در دوره آموزشی بوتاکس در ترکیه و استانبول شما با روش‌های مختلف تزریق انواع بوتاکس آشنا خواهید شد. با شرکت در این دوره تمامی نکات لازم را درباره محصولات و خدمات بهداشتی مورد نیاز به دست می‌آورید. اگر جویای کار با درآمد مناسب هستید و به تزریق انواع ژل و فیلر و علاقه دارید، به سایت کلینیک مهسا امانی مراجعه فرمایید و در جلسات آموزشی، همچنین آموزش ژل در ترکیه هم داریم.

بوتاکس در ترکیه و استانبول شرکت کنید. در این جلسات تمامی نکات مهم درباره انواع بوتاکس به شما آموزش داده می‌شود و در نهایت مدرک معتبری را دریافت خواهید کرد تا بتوانید در کلینیک مشغول به کار شوید.

معرفی دوره یادگیری بوتاکس به صورت تخصصی در ترکیه و استانبول

بوتاکس صورت چیست

بوتاکس نام سم ضعیف شده بوتولونیوم است که از آن برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می‌کنند. این دارو به صورت تزریق می‌شود و حجم فرو رفته چروک‌ها را پر می‌کند. برخی از افراد تصور می‌کنند که تزریق بوتاکس کاری بسیار راحت بوده و فقط با دیدن فیلم‌های آموزشی می‌توانند آن را یاد بگیرند این در حالی است که انجام این کار به دقت، ظرافت و توان بالا نیاز دارد چراکه با هر تزریق اشتباه، آسیب‌های جدی به صورت وارد می‌شود. درنتیجه اگر قصد یادگیری تزریق بوتاکس را دارید حتما در جلسات حضوری شرکت کنید و از افراد متخصص و با تجربه بخواهید تمامی مراحل را برای شما توضیح دهند. در صورتی که تمامی مراحل تزریق بوتاکس را با موفقیت به پایان رساندید و مدرک معتبر را دریافت کردید، می‌توانید به تزریق بوتاکس برای افراد متخلف اقدام نمایید.

اثرات بوتاکس چه مدت دوام دارند

به طور کلی مدت زمان ماندگاری بوتاکس سه الی شش ماه است. شرکت‌های معتبر زیادی در سراسر دنیا در حال تولید انواع بوتاکس هستند که کیفیت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. هر چقدر کیفیت بوتاکس و دوام آن بالاتر باشد هزینه‌ای که باید برای آن پرداخت شود نیز افزایش پیدا می‌کند. در جلسات تخصصی بوتاکس در ترکیه و استانبول با انواع برندهای معروف بوتاکس آشنا خواهید شد و همچنین نحوه استفاده از مدل‌های مختلف بوتاکس را آموزش می‌بینید. در نظر داشته باشید که پس از اتمام مدت زمان ذکر شده دوباره آثار چین و چروک بر روی صورت نمایان خواهند شد و فرد باید دوباره آن را ترمیم کند. البته پس از تمام شدن اثرات بوتاکس، چین و چروک‌های صورت شکلی ملایم‌تری به خود خواهند گرفت.

  آموزش تزریق بوتاکس (سم بوتولینوم)

به این صورت، ژل و بوتاکس جزو آرایش‌های میان مدت محسوب شده که مجدد نیاز به شارژ خواهند داشت.

شرایط حضور در دوره آموزشی بوتاکس

قبل از شرکت در دوره آموزش بوتاکس در ترکیه و استانبول، حتما شرایط روحی و روانی خود را مورد بررسی قرار دهید. بسیاری از کسانی که به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند از تزریق بوتاکس واهمه دارند و نمی‌توانند بر روی کار خود تمرکز کنند. برای یادگیری این حرفه به حداقل اطلاعات عمومی نیاز دارید. از دیگر ملزومات این شغل، داشتن توانایی جسمی حرکتی مناسب است.

همان‌طور که به آن اشاره کردیم تزریق بوتاکس کاری ساده نبوده و فرد باید آن را نزد افراد باتجربه آموزش ببیند اگر شما بتوانید تمرکز و دقت خود را بالا ببرید و تمامی نکات و توصیه‌های لازم را به کار ببرید، می‌توانید در کار خود بسیار موفق عمل کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت ‌نام در جلسات یادگیری بوتاکس، به تمامی موارد ذکر شده توجه کنید تا بتوانید بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای در جلسات آموزشی شرکت نمایید.

آزمون تئوری و عملی دوره آموزشی بوتاکس

در ابتدا تمامی کارآموزان در کلاس‌های تئوری و عملی دوره آموزشی بوتاکس شرکت می‌کنند و در آنجا تمامی نکات و ترفندهای لازم را فرا خواهند گرفت. در این جلسات به تمامی موارد مانند نوع بوتاکس، نحوه تزریق و نکات مهم درباره هر بوتاکس اشاره خواهد شد. پس از اتمام تمامی جلسات آموزشی، حال نوبت به آزمون تئوری و عملی می‌رسد. هدف از این آزمون تثبیت نکات ذکر شده در کلاس‌ها است و همچنین اگر فرد نتواند تزریق بوتاکس را به درستی انجام دهد، نمی‌تواند مدرک معتبر را دریافت نماید

. تا زمانی که شما نتوانید تزریق بوتاکس را به درستی روی صورت انجام دهید هیچ مدرکی به شما تعلق نخواهد گرفت. اگر جزو افرادی هستید که تمامی آزمون‌های عملی و تئوری را با موفقیت به پایان رسانده‌اید، پس از دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه می‌توانید در کلینیک‌های زیبایی مشغول به کار شوید. در نظر داشته باشید که برای تزریق بوتاکس صورت باید آناتومی صورت را به طور کامل فرا گرفته باشید تا هیچ آسیبی به عضلات صورت وارد نشود.

سر فصل دوره کامل و جامع آموزش بوتاکس

در دوره کامل آموزش بوتاکس در استانبول، تمامی مراحل و نکات مهم درباره تزریق انواع بوتاکس به شما آموزش داده می‌شود. در این دوره از افراد متخصص و باتجربه برای آموزش کمک گرفته شده است تا با توجه به استانداردهای روز دنیا این حرفه را در دوره جامع آموزش دهند. بوتاکس، چین و چروک‌های دینامیک و استاتیک، شرح حال، برند بوتاکس، روند نفوذ بوتاکس، آماده‌سازی ویال، بی‌حسی، روش‌های تزریق، آناتومی و تزریق نواحی مختلف، طراحی نقاط مختلف تزریق، چین و چروک‌ پف زیر چشم، اطراف لب، چروک چانه، لبخند لثه‌ای، چروک ناحیه گردن، مکان جلسه ترمیم بوتاکس کیس، درمان پتوز، عوارض بوتاکس، تعریق کف دست و پا، تعریق زیر بغل، بالا رفتن و نرفتن ابرو و.. برخی از سرفصل‌های آموزشی در دوره تخصصی و کامل آموزش تزریق بوتاکس هستند. شما می‌توانید تمامی موارد ذکر شده در در این جلسات به طور کامل فرا بگیرید به طوری که دیگر هیچ مشکلی درباره انواع بوتاکس نداشته باشید.

مزایا شرکت در جلسات آموزش تخصصی بوتاکس

کلینیک مهسا امانی یکی از کلینیک ‌های معتبر و قابل اعتماد است که در زمینه تزریق انواع بوتاکس، ژل و فیلر فعالیت دارد. این مجموعه دارای کادری مجرب و متخصص بوده که این فرصت را برای علاقه ‌مندان فراهم کرده است تا بتوانند از طریق آموزش بوتاکس درآمدزایی کنند. برخی از مزایا شرکت در جلسات آموزشی این مجموعه عبارتند از: اساتید بسیار حرفه‌ای و مجرب، برگزاری کلاس‌ها در محیطی بسیار آرام بخش، پاسخگویی به تمامی سوالات کارآموز، تدریس کامل و جامع بوتاکس، آموزش تمامی تکنیک‌های مراقبتی پوست، رعایت تمامی نکات بهداشتی، ارائه مدرک کاملا معتبر، رعایت فاصله اجتماعی، آموزش تمامی نکات مهم و حتی جزئی، رفتار شایسته پرسنل، امکان درآمدزایی پس از دریافت مدرک.

درآمدزایی عالی با یادگیری بوتاکس

در این مقاله درباره آموزش بوتاکس در استانبول با شما عزیزان صحبت کردیم. برای یادگیری این حرفه بهتر است به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت نمایید تا تمامی موارد لازم را فرا بگیرید. در زمان دتزریق بوتاکس حتما به موارد بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا از بروز هرگونه مشکل و بیماری برای فرد مراجعه‌کننده جلوگیری کنید همچنین برای گرفتن نتیجه بهتر، از مواد درجه یک و باکیفیت استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جلسات آموزشی بوتاکس به سایت کلینیک مهسا امانی مراجعه فرمایید.

بروزرسانی شده در : اکتبر 24, 2022 10:23 ب.ظ
مهسا امانی
مهسا امانی
آرایشگر

مهسا هستم ، مدرس تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو و بلفاروپلاستی و تمامی لاین های آرایشگری و زیبایی.

نوشته های مرتبط
2 دیدگاه
محمد رضا

بسیار عالی. من خیلی خوشحال هستم که تبلغ شمارا دیدم و با پیج شما آشنا شدم

مهسا امانی

خواهش میکنم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

سوالی ندارید؟