+989124942856
تهران

بهترین اموزشگاه ژل و بوتاکس در غرب تهران

بهترین اموزشگاه ژل و بوتاکس در غرب تهران

با گذراندن دوره ها آموزشی در بهترین آموزشگاه ژل و بوتاکس در غرب تهران  در حوزه زیبایی حرفه ای شوید:

به دنبال تغییر حرفه خود هستید؟ آیا آماده هستید که به یک صنعت در حال رشد سریع با فرصت های شغلی متعدد در دسترس بروید؟ وقت آن است که مجوز زیبایی شناسی خود را با موسسه مهسا امانی دریافت کنید.

اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک متخصص زیبایی شناسی با مجوز کامل هستید یا مایل به گذراندن دوره های ژل و بوتاکس در حوزه زیبایی شناسی هستید، میتوانید با انتخاب مجموعه مهسا امانی به اهداف خود برسید. زیبایی شناسی یک صنعت محبوب در سطح ملی است و فرصت های رشد شگفت انگیزی دارد.امروزه بخش زیادی از افراد برای حفظ جوانی پوست خود به مراکز زیبایی مراجعه میکنند و از خدمات lآرایش، زیبایی، ژل و بوتاکس (سم بوتولینوم) استفاده میکنند. دوره های آکادمیک مؤسسه مهسا امانی می‌تواند به حرفه زیبایی‌شناسی جدید شما کمک کند تا نه تنها از نظر شخصی رضایت بخش، بلکه به طور فزاینده‌ای نیز سودآور شوید.

شغل خود را افزایش دهید در مجموعه مهسا امانی می توانید با شرکت در یکی از دوره های آموزش مداوم ما برای متخصصان پزشکی، حرفه خود را ارتقا دهید. بر تخصص فعلی خود بیافزایید و با آموزش های جدید به مجموعه مهارت های خود، در تمرین خود رشد سریعی داشته باشید. پس از دریافت گواهی، می توانید ارزش بیشتری برای مشتریان فعلی خود ایجاد کنید، مشتریان جدید را جذب کنید و از جریان های درآمدی که قبلا استفاده نشده بود استفاده کنید. مجموعه مهسا امانی می تواند شما را در روند بهبود کسب و کارتان راهنمایی کند.

تزریق زیبایی چیست؟

تزریق صورت (که به آن تزریق زیبایی نیز گفته می شود) به معنای واقعی کلمه تزریق به صورت است: ویتامین ها، اسید هیالورونیک، پرکننده ها و سایر داروهای ضد پیری با هدف کاهش برخی از عیوب پوست.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک داروی مورد تایید FDA است که از نوروتوکسین تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم یا سم بوتولینوم ساخته شده است. اگرچه کمی ترسناک به نظر می رسد، اما بوتاکس غیرفعال است (در محیط طبیعی یافت می شود) و غیر سمی است (نباید با نوروتوکسین فعال و بسیار کشنده مسئول بوتولیسم اشتباه گرفت). در محیط های پزشکی و دندانپزشکی، از آن برای درمان برخی شرایط پزشکی مانند تعریق بیش از حد، میگرن، اختلالات عضلانی و حتی اختلالات روده و مثانه استفاده می شود. در محیط‌های اسپا، از آن برای درمان چین و چروک با فلج کردن ماهیچه‌ها استفاده می‌شود. وقتی بوتاکس در غلظت‌های بسیار کم تزریق می‌شود، از رسیدن سیگنال‌های سلول‌های عصبی به عضلات جلوگیری می‌کند که باعث می‌شود ماهیچه‌ها نتوانند منقبض شوند.

بوتاکس به طور کلی روی چین و چروک های پیشانی و گونه ها و نواحی اطراف چشم و دهان اعمال می شود. هنگام تزریق، پوست چاق می شود و در نتیجه چین و چروک ها از بین می روند.

بوتاکس با رقیق کردن پودر در سالین و تزریق آن به بافت عصبی عضلانی، مستقیماً زیر سطح پوست انجام می شود. انجام این روش بین 5 تا 15 دقیقه طول می کشد. بوتاکس و سایر فیلرهای پوستی موقتی هستند و معمولاً چند ماه دوام دارند.

مناطق اصلی درمان بوتاکس عبارتند از:خطوط پیشانی، خطوط اخم و خطوط پنجه کلاغی؛ اثر ژل و بوتاکس چین و چروک های عمیق و خطوط بیانی اطراف پیشانی، چشم ها، لب ها و گردن را کاهش می دهد.

تزریق بوتاکس یکی از رایج ترین روش های زیبایی کم تهاجمی است که امروزه در جهان انجام می شود. در واقع، تنها در سال 2017، 7.2 میلیون عمل بوتاکس در ایالات متحده انجام شده است.

در واقع، چهار نوع تزریقی مرتبط در بازار وجود دارد: بوتاکس، دیسپورت، زئومین و ژیوو، و همگی از نوروتوکسین بوتولینوم برای صاف کردن چین و چروک ها و کاهش علائم پیری به روش مشابه استفاده می کنند، اگرچه تصورات غلط زیادی در مورد چگونگی این اتفاق وجود دارد.

کلستریدیوم بوتولینوم توکسین نوع A در ویال تولید کننده حاوی 100 واحد از کمپلکس نوروتوکسین خشک شده با خلاء عرضه می شود. برای تزریق این واحدهای فعال بوتاکس، پزشک باید نمک  اضافه کند تا آنها را به شکل مایع درآورد. این فرآیند بوتاکس را قادر می سازد تا از ویال به داخل سرنگ استخراج شود.

بررسی اجمالی: تزریق بوتاکس در درجه اول به دلیل توانایی کاهش ظاهر چین و چروک صورت مورد توجه قرار می گیرد. آنها همچنین برای درمان بیماری هایی مانند اسپاسم گردن (دیستونی دهانه رحم)، تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس)، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم استفاده می شوند. در بعضی موارد برای پیشگیری و درمان سردردهای  میگرنی نیز متخصصای از بوتاکس استفاده میکنند.

بوتاکس ماهیچه های صورت را که باعث ایجاد خطوط و چین و چروک های پویا در طول زمان می شود را از بین می برد. بوتاکس با محدود کردن عملکرد عضلات زیرین به صاف کردن این خطوط و چین و چروک ها کمک می کند. بنابراین طول عمر تزریق بوتاکس به عوامل زیادی از جمله عمق و محل تزریق، مهارت و تجربه تزریق کننده و سلامت عمومی و وضعیت پوست بیمار بستگی دارد.

  جذب سریع ژل لب

در مورد خطرات و عوارض جانبی بالقوه بوتاکس میتوان گفت اکثر بیماران تزریق بوتاکس را تحمل می کنند و فقط چند عارضه جانبی گزارش شده است که عبارتند از:درد و تورم خفیف در محل تزریق، بی حسی، سردرد، حالت تهوع خفیف، ضعف/فلج موقت عضلات مجاور، کهیر/بثورات

بوتاکس آلرگان اصل از منابعی که در طبیعت وجود دارد به دست می آید. این درمانی است که میلیون ها نفر تجربه کرده اند. این اولین و تنها درمان تایید شده برای بهبود موقت ظاهر خطوط اخم شدید تا متوسط است. نتایج این درمان می تواند تا چهار ماه ادامه داشته باشد. لوازم آرایشی بوتاکس از دستورالعمل های سختگیرانه ای در طول تولید، ذخیره سازی و حمل و نقل پیروی می کند و خطر آسیب دیدن آن را کاهش می دهد.

بوتاکس پیشروترین عمل زیبایی غیرجراحی در سراسر جهان است. این یکی از بهترین راه های موثر برای صاف کردن خطوط و چین و چروک روی صورت است. از پرکننده های پوستی نیز ممکن است برای درمان چین و چروک صورت استفاده شود. بوتاکس و فیلرها هر دو از طریق تزریق انجام می شوند. با این حال، آنها بسته به استفاده از هم جدا می شوند. در حالی که بوتاکس عضله صورت را فلج می کند، از طرف دیگر پرکننده ها پوست را حجیم کرده و خطوط و چین و چروک های ظریف را صاف می کنند.

موسسه آکادمیک مهسا امانی بهترین آموزشگاه بوتاکس در غرب تهران است؛ که شما میتوانید با گذراندن دوره ها زیبایی در آن مهارت های خود را افزایش دهید.

آموزش بوتاکس

آکادمی زیبایی مهسا امانی ارائه دهنده پیشرو دوره های آموزشی است. ما دوره های آموزش زیبایی صورت را از سطح مبتدی تا مسترکلاس پیشرفته برگزار می کنیم.

چه در حال شروع یک حرفه جدید باشید یا به دنبال گسترش افق های خود باشید، ما دوره ای برای شما داریم.

ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با مشتریان خود مشورت و ارزیابی کنید تا درمان مناسبی را ارائه دهید و به بهترین نتایج ممکن دست یابید. آموزش بوتاکس در بهترین آموزشگاه ژل در غرب تهران  به شما در کسب دانش نظری قوی و مهارت های عملی پیشرفته برای انجام این درمان های پیچیده کمک می کند.

اگر در حال حاضر در حوزه زیبایی فعالیت دارید اما می خواهید تخصص خود را افزایش دهید میتوانید به موسسه مهسا امانی ، بهترین آموزشگاه بوتاکس در غرب تهران مراجعه کنید.

وظایف شغلی متخصصین زیبایی:

اگر در یک مطب پزشکی یا مرکز درمانی زیبایی کار می کنید، احتمالاً در کنار متخصصان پزشکی که این خدمات را انجام می دهند کار خواهید کرد. زیبایی‌شناسان مجاز به تزریق بوتاکس نیستند، اگرچه می‌توانند با ارائه مراقبت‌های قبل و بعد از عمل به پزشک، پرستار یا دستیار پزشک کمک کنند. در واقع، این یک عمل زیبایی در نظر گرفته می شود و فقط می تواند توسط یک متخصص پزشکی مجاز انجام شود.

وظایف شغلی یک متخصص زیبایی قبل، حین و بعد از عمل بوتاکس اغلب شامل موارد زیر است:

  • آماده سازی صورت با پاک کردن آن با یک پاک کننده بدون الکل
  • استفاده از بی حسی موضعی
  • اعمال فشار یا بسته های ژل طلایی در صورت خونریزی بعد از تزریق
  • استفاده از مرطوب کننده و/یا کرم ضد آفتاب بعد از عمل
  • ارائه دستورالعمل های قبل و بعد از درمان به مشتری

اهداف برنامه آموزش بوتاکس عبارتند از: دسته بندی و آشنایی با انواع محصولات پرکننده پوست، موارد منع مصرف بوتاکس ،آناتومی و فیزیولوژی صورت،تاریخچه، ایمنی، مکانیسم اثر و آماده سازی بوتاکس، مهارت در انجام مشاوره زیبایی با بیمار، تکنیک های صحیح تزریق با استفاده از بوتاکس و پرکننده های پوستی، تکنیک های تزریق فیلر پوستی برای اصلاح چین و چروک و بزرگ کردن لب….

برای آموزش بوتاکس به چه مدارکی نیاز دارید؟

از آنجایی که بوتاکس دارویی است که فقط با نسخه تجویز می شود، پزشکانی که دارای مدرک تجویز نیستند، اساساً باید با یک پزشک یا سایر متخصصان پزشکی که تجویز می کنند به منظور تجویز بوتاکس برای بیماران خود “همکاری کنند”.

موسسه مهسا امانی  ارائه دهنده پیشرو دوره های آموزشی پرکننده پوست و بوتاکس کاملا معتبر است. ما دوره های آموزش زیبایی صورت را از سطح مبتدی تا مسترکلاس پیشرفته برگزار می کنیم.

برای اینکه در حوزه زیبایی به خوبی فعالیت کنید، باید طیف وسیعی از مهارت‌ها در خدمات زیبایی، ژل، بوتاکس و نیز مهارت‌های ارتباطی و توانایی مشاوره را داشته باشید.  برای کسب این مجموعه از مهارت ها میتوانید به بهترین آموزشگاه زیبایی غرب تهران(موسسه مهسا امانی) مراجعه کنید.

بروزرسانی شده در : اکتبر 19, 2022 12:45 ب.ظ
مهسا امانی
مهسا امانی
آرایشگر

مهسا هستم ، مدرس تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو و بلفاروپلاستی و تمامی لاین های آرایشگری و زیبایی.

نوشته های مرتبط
2 دیدگاه
سعید

سلام وقت بخیر هزینه آموزش ژِل و بوتاکس و لیزر چقدر است و چه مدرکی ارائه می دهید برای خانم می پرسم با سپاس

مهسا امانی

سلام لطفا با شماره ۰۹۱۲۴۹۴۲۸۵۶ تماس بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

سوالی ندارید؟